KAMER GEZOCHT !!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hanna Geraerts - WaarBenJij.nu KAMER GEZOCHT !!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hanna Geraerts - WaarBenJij.nu

KAMER GEZOCHT !!!

Door: Hanna

Blijf op de hoogte en volg Hanna

16 November 2009 | Nederland, Amsterdam

JAHA, en dan dacht je onder de pannen te zijn.

Helaas ben ik uitgeloot voor een kamer op de campus. Nouja helaas is het niet, het is VET SHIT.

Nu ben ik dus al een aantal weken intensief op zoek naar mensen die contacten hebben in Zweden en het liefst in Stockholm, om vandaar uit aan een kamer te komen.

Maarja,,, in het ergste geval moet ik daar op 17 januari heen en in een pension of jeugdherberg logeren.

Dus als je dit leest en je denk, ja ik weet wel iemand, allllleeees is welkom.


Voor nu ben ik nog druk bezig met stage en school, allerlei verslagen maken. Ik heb tot de Kerstvakantie de tijd om het af te krijgen, wat heet; tot een week voor de vakantie (dus nog 4 a 5 weken) HELLUP!
Tja alles op het laatste moment schijnt bij mij op dit moment wel te werken geloof ik. Of ik dan nog al mijn punten ervoor haal is de vraag, maar het gaat erom dat het dan af moet zijn.

LIO stage regelen is ook al in werking gesteld, waarschijnlijk bij de Boogerd. Nog niet officieel gevraagd.

Goed, dat was de update voor nu.
tot de volgende keer
Ciao xx

  • 10 December 2009 - 19:59

    Mirjam:

    Hey lieve Hanna!

    Inmiddels wel waarschijnlijk een kamer, toch? Als ik helemaal up-to-date ben tenminste :P
    Het komt inderdaad steeds dichterbij! spannend hoor...
    Maar alles komt goed :)
    Je gaat 't fantastisch hebben en lekker genieten!
    Alvast heel veel plezier,
    en doe het nog ff rustig aan hier! :D

    Liefs en een dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanna

Actief sinds 14 Okt. 2009
Verslag gelezen: 56
Totaal aantal bezoekers 22456

Voorgaande reizen:

15 Januari 2010 - 10 Juni 2010

Gehaktballetjes en Knackebrod

Landen bezocht: