Stage, verhuizen, reizen en weer aan het werk - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Hanna Geraerts - WaarBenJij.nu Stage, verhuizen, reizen en weer aan het werk - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Hanna Geraerts - WaarBenJij.nu

Stage, verhuizen, reizen en weer aan het werk

Door: Hanna

Blijf op de hoogte en volg Hanna

04 Mei 2010 | Zweden, Stockholm

Zo,


De afgelopen week is echt heel snel gegaan. Wat je al niet kan doen in een korte tijd.

Stage is alweer voorbij, ik heb mijn opdrachten uitgevoerd, maar of het goed genoeg is krijg ik nog te horen. Ik heb vanmiddag mijn presentatie daarover.

Ik was vorige week al best zenuwachting om weer van het weekend thuis te zijn. Voordat het zover was moest ik nog wat dingen doen.
Donderdagavond had ik eerst nog Zweedse cursus, we waren maar met z'n 5-en, echt prive les dus. 'S avonds heb ik bijna alle mijn spullen ingepakt voor de verhuizing (lees:alweer) tja nu ben ik er wel goed in geworden. Het scheelt dat het niet heel veel is. De week ervoor had ik alle voorraad eten en drinken al een beetje opgemaakt dus ik hoefde niet al te veel te lepen. Ik moest het dit keer wel in mijn eentje doen, Stefan was er niet :P.

Vrijdag ochtend om 05:45ging de wekker. Eerst de was doen, kamer verder opruimen, schoonmaken, alles verder inpakken. Sjouwen naar de andere flat. Ik was om 12 klaar met alles.

Rustig nog kunnen lunchen voordat ik naar de bus ging.
Om 18:15 ging het vliegtuig naar Nederland, echt je bent er zo. Ik vloog naar Weeze. Je hebt bijna niet het gevoel dat je in een andere land bent.

Eindelijk Stefan weer gezien. Dat was erg fijn! :D:D OOk mijn broers. De buren even gedag gezegd en we hadden nieuwe kuikens, helaas heb ik die geen gedag gezegd, als ze nog leven als ik thuis kom in Juni doe ik dat wel.

Vrijdagavond was ik rond 22:00 thuis. Eerst zou Stefan mij op komen halen van het vliegveld, maar hij zat vast in A'dam, vanwege koninginnedag was het heel druk en de treinen reden niet.

Zaterdag lekker rustig aan gedaan, we zijn naar de stad geweest. We hadden trouwens wel pokke weer. (Had ik meegenomen uit Zweden :P, nee hier is het nu zonnig)
S'middags zijn we naar het huis van Simon en Fiona gegaan, ik had het nog niet gezien. Het is nu (bijna) helemaal af en het ziet er super mooi uit allemaal. (lees: Stefan had een groot aandeel, parket leggen, kasten inelkaar zetten, etc. etc. hij is echt heel handig)

De avond lekker rustig aan gedaan.

Zondag hadden we met de hele familie het feest van mijn Opa en Oma. Iedereen was heel netjes gekleed. In een Kasteel in Heerlen werd het gevierd.We moesten dus nog anderhalf uur rijden. Ik reis wat af in een weekend.
In het kasteel hadden we een chique We hadden een 4 gangen diner. Het was Lekker.

- Ik realiseer mij, dat het het in elk blog wel over eten gaat. Nouja het is lekker dus waarom ook niet.-

(Als we het er toch over hebben, van thuis heb ik een pak hagelslag en veel chocola meegenomen. En ook veel vla gegeten, dat had ik nog niet op sinds ik hier ben)

Op het feest is en nog een grote groepfoto gemaakt. Het komt niet vaak voor dat zo'n grote familie bijelkaar is en het is een leuke gelegenheid om een foto te maken. Als ik een foto heb, zet ik die op de site.

Toen was het alweer maandag. Ik heb kleren en een paar schoenen uitgezocht die ik nog mee wilde hebben. Ik weet niet hoe ik straks alles mee terug krijg :D Maarja, misschien moet ik wat per post versturen, of met 3 koffers sjouwen.

Stefan had me afgezet bij het vliegveld en ik was zo thuis. Ik kon tegen hem zeggen: Tot over 2 weken, want dan komt hij hierheen met Laurens en zijn vriendin.

S 'avonds toen ik weer thuis (Stockholm) was kon ik mee-eten met Ramona en een paar vrienden. En ik moest nog mijn verslag afmaken,, Poeh ik was zo moe om half 12..

Vanochtend ben ik zo gek geweest om om 6 uur op te staan en verder te gaan met mijn verslag. Maar het is af en straks dus presentatie.

Ik deel mijn kamer nu nog een paar dagen met Ramona en daarna heb ik nog een week of 5 de kamer voormezelf.
Oei nog maar 6 weken, de tijd vliegt voorbij.

Tot de volgende blog.
Vi ses nasta vecka!!
Liefs Hanna




  • 07 Mei 2010 - 10:24

    Hanna Geraerts:

    Zo weer wat foto's geupload, het was weer tijd.. ook bij mijn vorige verslag ;)
    xx

  • 12 Mei 2010 - 14:10

    Shirley:

    Hey hey,

    Sorry dat ik zolang niet van me heb laten horen, maar druk druk druk.
    Nu heb ik weer even alles gelezen en ben ik weer helemaal bij. Veel gedaan in de tussentijd en weer een hoop om te lezen ;). Ook leuk dat je even in Nederland bent geweest en iedereen weer hebt gezien.

    Nou geniet nog van je laatste weken en tot over een maandje;).

    Kus Shirley

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanna

Actief sinds 14 Okt. 2009
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 22444

Voorgaande reizen:

15 Januari 2010 - 10 Juni 2010

Gehaktballetjes en Knackebrod

Landen bezocht: