inschrijven - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hanna Geraerts - WaarBenJij.nu inschrijven - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hanna Geraerts - WaarBenJij.nu

inschrijven

Door: Hanna

Blijf op de hoogte en volg Hanna

14 Oktober 2009 | Nederland, Amsterdam

HOOOOI!

Na een hectisch weekend vol gestress en over en weer gemail naar de universiteit van Stockholm, heb ik dan toch nog optijd mijn aanmeldingsformulieren ingestuurd.
Ik kwam er namelijk achter (en vraag me niet hoe!) dat ik vóór 15 oktober alles geregeld moest hebben. School wist daar 'natuurlijk' niks van. Dus heb ik het zelf gedaan.

Dus nu wordt het steeds definitiever, zeker spannend.
Heb dus ook al vakken gekozen, dit zijn er twee geworden. Namelijk; special education disability and learning en Museum Education.
Daarnaast ook nog een beginnerscursus Zweeds, haha ik ben benieuwd wat daar van terecht komt. Zweeds ligt trouwens van alle scandinavische talen het dichtst bij het Nederlands. Dat scheelt dan weer.

Op de valreep vandaag ook nog even een Engelse toets gedaan, met een schriftelijk en een mondeling gedeelte. Het ging goed, het mondeling deel was een eitje. Vrijdag hopelijk de uitslag.

Oke, Ik heb me dus automatisch ook ingeschreven om mee te doen met de loting om een kamer te krijgen op de campus, dus dat word heel hard duimen, omdat er niet altijd genoeg kamers zijn voor studenten.
(Kent iemand nog mensen in Zweden)

Anyhow, dat was het even voor nu. Zodra ik meer weet laat ik van me horen.
Ciao!!