Geen titel - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Hanna Geraerts - WaarBenJij.nu Geen titel - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Hanna Geraerts - WaarBenJij.nu

Geen titel

Door: Hanna

Blijf op de hoogte en volg Hanna

14 Maart 2010 | Zweden, Stockholm

Hallo Allemaal,

Als eerste wil ik natuurlijk iedereen bedanken die berichtjes hebben geplaatst, heel lief van jullie :D.
Ondertussen precies 10 dagen geleden dat ik een verslag geplaatst heb, dus een goede reden om er weer een te schrijven ;). Oei daar gaan mijn hersenen weer.

De sportkaart die ik gekocht heb voor de sportzalen bij de Universiteit komt goed uit. Ik kan allerlei groepssporten/activiteiten uitproberen. Ondertussen al: Yoga, Body balance, K-step, Basic Aerobics en een dansles gevolgd. Elke dag is er iets te doen,ook op zondag.

Nou mijn examen voor Zweeds heb ik gedaan, ik moet zeggen dat het nog wel een beetje pittig was. Ik zie het over anderhalve week wel.
Volgens mij heb ik nu elke vrijdag een etentje met de mensen uit mijn 'oude' corridor, erg gezellig. We hebben al lasagna, chilli en bruschette gegeten. Oh de Bruschette was echt super lekker, dat ga ik vaker maken ;) ik leer hier zoveel over eten echte leuk. Ik ben zelf ook nog wel eens aan het experimenteren. laatst had ik spagetti met tonijn/pesto gemaakt.(

Maargoed, vorig weekend:
Op zondagmiddag (7 maart) naar een gratis film geweest in het Kulturhuis in het centrum (Howls moving Castle) een Japanse animatiefilm. Opzich wel leuk, zelfs zo leuk dat ik voor een paar minuten mijn ogen dicht heb gedaan. Whaha.. ik lag dus te pitten ;) maar ik snurk niet (voor zover ik weet). Gelukkig heb ik het meeste van de film mee kunnen krijgen. Ja... het was een Zweedse nagesynchroniseerde film met Zweedse ondertiteling, vind je het gek dat ik even wegzakte. Kost veel energie hoor dat lezen!! :P:D.
Alle gekheid op een stokje.

Afgelopen week weer aan ons onderzoekje gewerkt. Alles in het engels, moet zeggen, het blijft lastig met die theorie enzo.. Ook weer wezen sporten. ik heb wel een rustig week gehad, niet gek veel uit geweest ofzo, op de een of andere manier had ik daar deze week niet zo'n behoefte aan. Pff lijkt wel een oude oma :P:D

Ik ben ook weer in mijn eentje er even opuit geweest in Stockholm. Ik dacht laat ik van Centraal Station proberen richting huis te lopen nu er niet zoveel sneeuw meer op de stoep ligt (alleen ijs waar je om de haverklap over uitglijd). Met een rugzak vol met boodschappen heb ik het wandelend niet tot thuis gehaald, het was niet ver meer, ik had toch maar de metro gepakt voor het laatste stukje.
Zo gisterochten/middag heb ik tot half 1 in bed gelegen, mijn record voor hier tot nu toe. Het was lekker, jammer dat het zo licht is in mijn kamer, dan wordt je automatisch vroeg wakker, maargoed,, waar was ik...

Gisteravond (zaterdag)met 5 vriendinnen gegeten. Ik had de kip uit de diepvries en de broccoli meegenomen en zij hadden de rest (rijst, saus en toetje). Simpel maar lekker. Daarna zijn we naar 'vrienden' van een paar meiden gegaan. Brazilianen die ze één keer eerder ontmoet hadden. Er was een soort pre-party bij hun in het appartement. Lekker om een keer in een echt huis te zijn i.p.v. een corridor. Die pre-party duurde tot 12 uur en daarna gingen ze pas de stad in. Ik niet.. lekker naar huis, want ik moest vroeg op!! waarom? -->>

Ja.. en dan denk je ik ga 'even naar de dokter', nou leuker gezegd dan gedaan. Eerst naar de dokter van de Universiteit op donderdag, die blijkt alleen maar mentale problemen, die je studie belemmeren, te behandelen. Toen her en der gebeld, doorverbonden, lang wachten. Uiteindelijk zelf maar langs gegaan gistermiddag. Nee.. er was geen plek meer, of ik zondagochtend maar even om 8 uur terug terug wilde komen. Nouja, goed.
Vandaag de dokter gezien, voor 3 seconden en ik stond weer buiten met een receptje. Verder alles wel goed geregeld hier hoor.;)

Nadat ik naar de dokter was geweest ben ik maar naar Bodybalance gegaan. Ik ben nu dus weer lekker gerekt, gesterkt en ontspannen.Ik voel het morgen denk ik wel, ahh... dan weet ik dat ik iets gedaan heb.

Vanavond naar de film: Alice in Wonderland in 3D. Ik ben benieuwd.

Dat waren mijn belevenissen weer. Valt mee toch, niet een eindeloos verslag. Ik dacht ik hou het wat korter deze keer.

Groetjes uit Stockholm
liefs Hanna :D XXX

  • 14 Maart 2010 - 15:08

    Hanna Geraerts:

    Ohja, ik wist geen passende titel voor dit verslag dus vandaar Geen titel...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanna

Actief sinds 14 Okt. 2009
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 22432

Voorgaande reizen:

15 Januari 2010 - 10 Juni 2010

Gehaktballetjes en Knackebrod

Landen bezocht: