!!!BIJNA ZOVER.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hanna Geraerts - WaarBenJij.nu !!!BIJNA ZOVER.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hanna Geraerts - WaarBenJij.nu

!!!BIJNA ZOVER....

Door: Hanna

Blijf op de hoogte en volg Hanna

01 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

Hoi Hoi,

Zooo de tijd gaat snel. Gisteravond ben ik terug gekomen van een relaxde vakantie in Zwitserland. De tijd vloog voorbij. Alweer nieuwjaar gevierd en vééééél oliebollen gegeten, hahah.. ach die kunnen er ook nog wel bij.
Dus nu nog maar twee weken te gaan voordat ik wegvlieg.
Heb voor 8 januari wat mensen uitgenodigd voor een borreltje voordat ik de hort op ga.
Wow het komt nu toch echt dichtbij en ik krijg er de kriebels van.
Inmiddel heb ik wel een kamer kunnen regelen. Althans tot eind februari, maarja beter dan helemaal niks. Dus YESS wat dat betreft. De rest moet ik maar zien als ik daar ben. Jah lekker he, moet ik mijn eigen eten gaan koken daar, nou ik neem een kookboek voor beginners mee!!

Ben al wel een lijst aan het maken voor wat ik allemaal mee moet en kan nemen; pleisters, slippesr,paracetamol, etc., ook van die dingen waar je nooit aan denkt.
Ticket is geboekt. Ik vlieg vanuit Weeze bij Dusseldorf. Tegenwoordig kan je bij dat vliegveld alleen nog maar online inchecken, dus dat moet ik deze week nog even gaan doen.
Toch een gek idee dat ik straks in mijn eentje daar zit. Ik las op de site van de SU dat er in augustus 800 exchange studenten waren gestart, dat zijn er best veel. Nouja in ieder geval heb ik me voor op de 18e aangemeld voor een orientatie rondleiding op de campus en ook in die week nog een bustour door Stockholm, tja wel pakken wat je pakken kunt. Zo zie ik ook weer een stuk van de stad.

De vakantie was echt lekker, goed gegeten en geskied, ondanks wat zere voeten toch een leuke en gezellige tijd gehad, samen met Stef en de rest van de familie. Ik heb nog nooit van mijn leven zo vaak Kolonisten van Catan gespeeld. maar ik werd er wel steeds beter in, dat was dan het voordeel. Je raakt er op een gegeven moment wel op uitgekeken als dat het enige spel is dat je mee hebt op vakantie. Daarnaast hadden we genoeg leesvoor (lees:Prive,Donald Duck,Libelle etc.) echt goede literatuur > zegt Stef,, en dan bedoeld hij de Donald Duck. :P achja waarom ook niet.

Goed het volgende verslag volgt waarschijnlijk pas weer als ik daar zit, want tussen nu en vertrek heb ik nog een hoop te doen.

Ciao xxx
Hanna




  • 13 Januari 2010 - 09:22

    Mirjammie&lislettie:

    heey hennie,
    heeeeeel veeel plezier daar!! en neem wat zweedse gehaktballetjes voor ons mee. en bergen souvenirs (lees kleren) van de h&m voor ons mee. omdat wij je beste domstad matties zijn. slijm slijm.
    dikke kus van ons!

  • 16 Januari 2010 - 20:35

    Shirley:

    Hoi hoi,

    Gelukkig ben je daar goed aangekomen en gaat tot nu toe alles goed!
    Dat taaltje went vanzelf en als je dan straks weer terug komt, spreek jij het ook;) haha.
    Maar die gehaktballen waar mir en linet het over hebben lust ik natuurlijk ook:P. (bedankt dat jullie dat trouwens alleen voor jezelf regelen:P en de beste domstad matties ben ik het ook niet helemaal mee eens;) haha)

    Nou veel plezier daar en spreek je snel weer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanna

Actief sinds 14 Okt. 2009
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 22431

Voorgaande reizen:

15 Januari 2010 - 10 Juni 2010

Gehaktballetjes en Knackebrod

Landen bezocht: